Triko UNDER ARMOUR Team Issue Wordmark SS Black
Triko spojující komfort, funkčnost a skvělou pohyblivost v každém směru díky volnému střihu a 4-way stretch materiálu. Je vybaveno systémem HeatGear pro lepší odvod potu a tepla. Triko je zhotoveno z bavlny Charged Cotton®, která poskytuje rychlé schnutí a vysoký komfort. Ke standardní výbavě patří i protizápachová technologie eliminující mikroby způsobující zápach (Anti-Odor), takže triko vydrží déle svěží bez praní.
Pohlaví | : | Pánské |
Typ | : | Sportovní, volnočasové |
Barva | : | Černá |
Střih | : | Loose |
Materiál | : | 60% bavlna, 40% polyester |
Vlastnosti materiálu | : | Prodyšný |
Praní | : | Podle pracích znaků na zboží |
Under Armour, je americká společnost vyrábějící sportovní oblečení a doplňky. Společnost je dodavatelem sportovního oblečení, tak ležérního oblečení na běžné nošení a v roce 2006 začala nabízet již i sportovní obuv.
Značka se stala tvůrcem sportovního oblečení, které udržuje tělo sportovce neprohrál a suché, a to ať už při tréninku, nebo při zápase. I přesto, že Under Armour nabízí produkty určené pro muže, ženy a mládež, má komplexní systém dělení, který je jasný a srozumitelný. Kolekce HeatGear® je ideální, když je horko, ColdGear® když je zima a AllSeasonGear® když nejsou extrémní podmínky. Cílem Under Armour je nabídnout komukoliv na světě špičkové produkty s námi vyvinutou strukturou látek, exkluzivními vlastnostmi odvodu potu a osvědčenými inovacemi.
Historie značky
Under Armour založil v roce 1996 bývalý hráč amerického fotbalu Marylandské univerzity, Kevin Plank. Jako obránce na University of Maryland, už Planka unavovala potřebu neustálého vyměňování propocených triček, které nosil pod dresem. Všiml si, že jeho kompresní šortky, které nosí během tréninku, zůstávají po celou dobu suché. To ho inspirovalo k tomu, aby vytvořil tričko ze syntetické tkaniny, které bude odvádět pot od těla a udržovat jeho tělo v suchu. Po ukončení studia na University of Maryland, Plank vyvinul svůj první prototyp trička, ze kterého několik kusů daroval svým spoluhráčům z Marylandu a přátelům, kteří šli hrát NFL. Plank na základě zpětné vazby brzy zdokonalil konstrukci trička a vytvořil nové tričko vyrobené z mikrovláken, které odváděly vlhkost a udržovali sportovců lehkých v chladu a suchu. Hlavní konkurenti jako Nike, Adidas a Reebok brzy následovaly Plaňkový kroky a vydali jejich vlastní verzi Under Armour oblečení odvádějícího vlhkost.
Přihlášení |
Registrace |
Zapomenuté heslo |
Ceník přepravy |
Možnosti platby |
Obchodní podmínky | |
Reklamační podmínky | |
Ochrana osobních údajů | |
Informace o stavu balíku |